.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
واکنش بان کی مون به اظهارات احمدی‌نژاد

روزنامه صهیونیستی جروزالم‌‌پست نوشت: پس از آنکه «محمود احمدی‌نژاد» در سخنرانی روز جهانی قدس خود اسرائیل را غده سرطانی خواند که باید از صحنه روزگار محو شود، «بان کی مون» در واکنش به این اظهارات، از مقامات ایرانی خواست تا به جای دامن زدن به تنش‌ها، در صدد کاهش آن برآیند و این اظهارات را فتنه‌انگیز دانست.

دبیرکل سازمان ملل در حالی این اظهارات را فتنه‌انگیز دانسته که وی هیچ واکنشی به اظهارات ضد ایرانی و تحریک‌آمیز مقامات صهیونیستی نشان نمی‌دهد.

رژیم صهیونیستی علیرغم صلح‌آمیز بودن هسته‌ای ایران، مباحثات بسیار زیادی را برای بررسی حمله نظامی به ایران برگزار کرده‌اند و دائماً ایران را به حمله نظامی تهدید می‌کنند.

بان کی مون به همراه مقامات آمریکایی روز جمعه اظهارات احمدی‌نژاد را محکوم کردند و این اظهارات را تهاجمی و فتنه‌انگیز دانستند.

دفتر سازمان ملل در بیانیه‌ای اعلام کرد: دبیرکل سازمان ملل از اظهارات دو روز گذشته سران این کشور که موجودیت اسرائیل را تهدید می‌کند، به وحشت آمده است. بان بر این باور است که تمامی رهبران منطقه باید صدای خود را در جهت کم کردن و نه بیشتر کردن تنش‌ها استفاده کنند.

این بیانیه ادامه می‌دهد: طبق منشور سازمان ملل، تمامی اعضای این سازمان باید از تهدید یا استفاده از زور علیه تمامیت ارضی یا استقلال سیاسی کشورها خودداری کنند.

«تامی ویتور» سخنگوی شورای امنیت سازمان ملل نیز در واکنش به روز جهانی قدس در ایران به خبرگزاری فرانسه اعلام کرد که اگر ایران نگران حقوق بشر است، از حمایت «بشار اسد» رئیس‌جمهوری سوریه دست بردارد.

آمریکا و همپیمانان این کشور در حالی از حقوق بشر در سوریه سخن می‌گویند که اخبار بسیار زیادی از کمک‌های آمریکا و غرب به گروهک‌های مسلح سوریه منتشر می‌شود و این در حالی است که این گروهک‌ها عملیات‌های تروریستی زیادی علیه شهروندان و حتی نیروهای دولت سوریه انجام می‌دهند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

سجاد 29 مرداد 1391
مرگ بر آمریکا..مرگ بر اسرایئل........مرگ بر بان کی مون......بان کی مون مزدور آمریکاست......

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.284 seconds.